09-08-05

Vervolg...

Het hotel viel heel goed mee. Een ruime slaapkamer, maar een kleine badkamer. De badkamer kon wel wat opknapwerk gebruiken. Het eten was ook heel lekker. Heel veel keuze. ’s Ochtends, ’s middags en ’s avonds een groot buffet, met vlees, vis, groenten, fruit…
Die eerste dag in Spanje hebben we alleen maar wat rondgewandeld, wat op het strand gelegen en geslapen. We waren per slot van rekening op vakantie om eens goed uit te rusten. We zijn er achter gekomen dat de trein er belachelijk goedkoop is. Het station was vlakbij ons hotel in Comarruga. Om Tarragona te bezoeken (zo’n 40km naar het zuiden) betaalden we 7,20euro voor 2 personen, heen en terug! De auto heeft dus ook heel de week rust gehad.
Het strand was prachtig. Zo’n 100m breed (!) Mooi blauw groen water, met hoge golven. Eigenlijk zoals je dikwijls op foto’s ziet van Aruba ofzo.
Alhoewel er in Comarruga zelfs helemaal niks te zien was, hebben we ons kostelijk geamuseerd. We hebben drie uitstappen gemaakt, waarvan twee met de trein, en één te voet. Langs het strand zijn we tot het volgende badplaatsje gewandeld. Callafel. Daar waren wat meer winkeltjes dan bij ons.
Dinsdagnacht speelde zich een klein drama af in onze kamer. In het midden van de nacht schrok ik wakker, met het besef dat ik al twee dagen na elkaar mijn pil ben vergeten te nemen. Schatje was ook wakker geworden. Hij deed er gelukkig heel lief over en zei dat het ook zijn schuld was. Hij had me er ook niet aan helpen denken. Dat vond ik heel lief, maar het was mijn eigen grote fout. Gelukkig was het mijn eerste week, en pil nummer twee en drie. Die zouden volgens mijn dokter niet zo erg zijn, maar we moeten wel heel voorzichtig zijn voor de rest van de maand.
Door dit voorval zijn we beginnen nadenken. Heel de vakantie lang hebben we het over kinderen krijgen gehad. Ons besluit staat vast. Wanneer we minstens een jaar samenwonen, stop ik met de pil. We willen allebei zo graag een kindje, maar nu is het nog te vroeg. Eerst wennen aan het samenwonen.
De rest van de vakantie is rustig verlopen en op zaterdag 30 juli zat het er op. We moesten vertrekken. Tijdens de terugreis hebben we wel wat in de file gestaan, maar niet zo erg als diegene die richting Spanje reden. Daar stonden kilometers files. Wat waren wij blij dat we daar niet tussenstonden!
Rond half drie ’s nachts kwamen we thuis. Koud dat we het hadden! In Spanje hadden we elke dag tussen de 35 en 40° C. Voor ons leek het thuis wel te vriezen! Heel lang hebben we niet geslapen. Schatje ’s broer en zijn vriendin waren zich aan het klaar maken om voor 2 weken naar Griekenland te vertrekken. Dus… we hebben het appartement voor ons alleen! Vorige week (de laatste week van onze vakantie) heb ik daar dus ook gewoond. 'n Kwestie van het eens te testen hé ;-). Ik moet zeggen dat het enorm goed gaat. We hebben nu 2 weken achter de rug, dat we 24 uur op 24, 7 dagen op 7 samen waren, en we hebben niet één keer ruzie gemaakt! Nu ik eraan denk... we hebben op het hele jaar dat we nu ondertussen samen zijn, nog geen enkele ruzie gehad. We hebben wel eens gekibbeld en woordenwisselingen gehad, maar echt ruzie? Volgens mij niet....
Gisteren zijn we allebei weer aan het werk gegaan. Heel gek. Schatje is vijf weken thuis geweest. Gisteren en vandaag moet hij maar tot 14.00u werken, maar woensdag en donderdag tot 22.00u en heel het weekend met de nacht! Wel even wennen hoor...

Adios

11:52 Gepost door C-ke | Permalink | Commentaren (2) |  Facebook |

Herinneringen Wat fijn dat jullie zo genoten hebben van je vakantie!
Maar aan mooie liedjes komt jammergenoeg een eind.
Geniet nog lang samen na van de mooie herinneringen!
Nog een fijne dag C-ke!
Groetjes van Fleur

Gepost door: Fleur | 09-08-05

eyla hoi..
ik ben zelf ook een surfergirl, en 13 jarige...
khoop dat jullie lang samen blijven en nog meer op zo'n toffe vakantie's kunnen gaan!